https://festeszet-tabuk-nelkul.blogspot.com/

Hogyan kezdődőtt a tanulás.

2019.01.31
Az első lépések egylendület technika

Elősszőr csak videókat nézegettem és csodáltam az alkotókat, milyen csodálatos képeket hoznak létre. Majd egy merész elhatározással meg vettem az első akrilfesték készletemet és neki láttam a festegetésnek. Akoriban az egylendület tecnika bűvölt el a csodálatos virágokkal, levelekkel, a pillanatok allat létrehozható dekoratív képekkel, de nagyon hamar túl nőttem rajta, hiszen egyre több és több videót nézem meg, ahol csodálatos tájakat utcaképeket festett meg a művész. Én is meg akartam tanulni, hogyan is lehet ilyen témákat festeni. Akkor találtam meg egy online festőtanfolyamot, ahol a tanár részletesen elmagyarázza hogy mit és hogyan kell csinálnom. Hamarosan megszülettek az első úgymond művészi képeim, amik nagy tetszést arattak az ismerőseim körében, ez teljesen felbátorított és innen már nem volt megállás, egyre másra születtek az alkotásaim. Volt amelyik nem lett oyan jó, mint a másik, de ez nem szegte kedvem, csak festettem tovább. Ahogy nőt a gyakorlatom és az önbizalmam elkezdtem keresgélni a lehetőségeket, mivel a tanárom olajjal festett ezért ez lett a következő cél. Kipróbálni az olaj festékeket. Azután 2018 augusztusának végén megfestettem életem első olajfestményét, szerelem lett első ecsetvonásra. Mostmár valóban elindultam azon az úton, amelyiken mindig is járni akartam, úgy éreztem "itthon vagyok" végre. Tudom, hogy még rengeteg tanulás és "néha sikertelen" próbálkozás vár rám, mégis büszkén megyek előre.

Itt bővebben is olvashatsz:

https://bemutetkozom.blogspot.com/2020/05/hogyan-viszonyulunk-tanulashoz.html


Az első próbálkozások

Egylendület technikával készült rózsacsokor. Színes fotókartonon, az első fecskék egyike. Egyszerű és mégis nagyon mutatós, dekoratív kép.

Ez már egy komolyabb képalkotásnak számított, ez volt az első megrendelésem. Akrilfestékkel készült farostlemezre.

Az első tanodai képem, ezt a képet már videós tananyag után festettem és igen komoly technikai kihívás volt. Ma már csak mosolygok az akkori dillemáimon.

https://festeszet-tabuk-nelkul.blogspot.com/
© 2019 Kardos Ilona festményei. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el